سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید موتور گیربکس SEW اورجینال از نمایندگی موتور گیربکس SEW

اگر برای به حرکت دراودرن چرخ صنعت خود به دنبال خرید موتور گیربکس SEW اورجینال می گردید، ضروری است که به نمایندگی موتور گیر بکس SEW، مراجعه کنید. توجه داشته باشید که شرکت نمایندگی انتخابی شما، باید دارای مجوز نمایندگی از شرکت SEW  بوده و وارد کننده ی مستقیم محصولات باشد. خدماتی که شرکت در ازای خرید محصول به شما ارائه می دهد نیز بسیار حائز اهمیت است.

 

شرکت ارکان موتور ایرانیان، نمایندگی رسمی موتور گیربکس SEW در ایران می باشد. این شرکت محصولات شرکت SEW را به طور مستقیم از این شرکت وارد کرده و همراه با خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می کند.

https://sewiran.com/sew-in-iran

موتور گیربکس SEW

 

موتور گیر بکس  چیست و چگونه کار می کند؟

موتور گیربکس که با نام الکترو گیربکس نیز شناخته می شود، از دو قسمت مجزا که یکی الکتروموتور (موتور الکتریکی) و دیگری گیربکس می باشد تشکیل می شود. چرخ دنده هایی که در داخل گیربکس قرار دارند نیروی دریافتی از الکتروموتور را به خروجی گیربکس منتقل می کنند. هر دستگاه نیاز به قدرت و دور موتور مشخصی دارد. وظیفه ی گیربکس در موتور گیربکس این است که با تغییر در میزان گشتاور و دور موتور و همچنین افزایش میزان چرخش و کاهش سرعت، قدرت و دور مورد نظر در موتور را فراهم کند. ارتباط کاهش سرعت و قدرت موتور به این گونه است که هر قدر میزان کاهش سرعت توسط گیربکس بیشتر باشد، میزان قدرت آن بالاتر می رود. در حقیقت گیربکس میزان سرعت الکتروموتور کاهش داده و گشتاور را افزایش می دهد.

انواع مختلف موتور گیربکس

آنچه باعث تفاوت در انواع مختلف موتور گیر بکس می شود چرخ دنده های بکار رفته در گیر بکس می باشد. بر اساس نوع چرخ دنده ها، موتور گیربکس به انواع زیر تقسیم بندی می شود:

  • موتور گیر بکس ساده یا شافت مستقیم: موتور هایی با دور بالا
  • موتور گیر بکس حلزونی: موتور هایی با نسبت تبدیل و گشتاور بالا در ابعاد کم
  • موتور گیربکس خورشیدی یا سیاره ای: موتور هایی با تولید گشتاور بالا در حجم کم

https://canvas.ucsc.edu/eportfolios/789/gearbox_motor/

کاربرد انواع مختلف موتور گیربکس

هر یک از انواع موتور گیر بکس بر اساس طراحی و ساختاری که دارند در فضاهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند .

 

موتور گیر بکس ساده در مکان هایی که نیاز است بار به صورت افقی جابجا شود، استفاده می گردد. مواردی همچون میزهای دورانی و تسمه نقاله از این قبیل هستند. از موتوv گیربکس حلزونی در مصارفی مانند نوار نقاله ها، آسیاب های کوچک و خرد کن ها، سیستم های مختلف انتقال مواد و بالابرها و مواردی از این قبیل استفاده می شود. کاربرد موتور گیربکس خورشیدی نیز در مواردی است که نیاز به گشتاور بالا در حجم کم دارند. توربین ها، سنگ شکن و رولینگ از جمله این موارد هستند.

کاربرد موتور گیربکس sew

موتور گیربکس ساده یا شافت مستقیم

موتور گیر بکس های ساده یا شافت مستقیم از ترکیب جفت چرخ دنده های ساده تشکیل شده اند. شافت این موتور ها عموماً به شکل خارج از مرکز طراحی شده و تحمل بالایی در برابر بارهای عرضی وارده دارند. به همین دلیل در مواردی که نصب طولی آن ها بدون محدودیت است، بسیار کارا می باشند. از مواردی که در هنگام استفاده از موتور گیربکس ساده باید در نظر گرفته شود، این است که، این موتور ها قفل سرخود ندارند و به همین دلیل  بهتر است در این بارها از موتور ترمز دار استفاده شود. نکته ی قابل توجه دیگر این است که ، حداکثر گشتاور خروجی فقط تا یک نسبت مشخص افزایش می یابد و از آن نسبت به بعد تنها از میزان دور کاسته شده و گشتاور تغییر نمی کند.

 موتور گیربکس حلزونی

موتور گیربکس حلزونی از یک جفت چرخ دنده مارپیچ و حلزونی شکل تشکیل شده است. طراحی این چرخ دنده ها به صورت عمودی بوده و در مواردی که فضای طولی زیادی ندارند، کاربرد دارند. شفت خروجی این نوع موتور ها در برابر بار عرضی تحمل خوبی دارد، اما نمیتوان انتظار داشت که بارهای عرضی بسیار بالا را تحمل کند. از معایب این موتور ها این است که بین 30 تا 50 درصد از توان موتور را هدر داده و از این جهت راندمان بالایی ندارند. موتور گیربکس حلزونی در عین حال که صدای پایینی تولید می کند، به میزان زیادی گرم می شود و باید گرمای آن را کنترل کرد. همچنین باید در هنگام استفاده از آن، از روغن مخصوص استفاده شود. از مزایای این موتور ها، خود قفل بودن آن هاست. یعنی خروجی موتور نسبت به ورودی آن قفل بوده و در نتیجه کاربرد خوبی در بارهای عمودی دارد.

موتور گیربکس خورشیدی یا سیاره ای

موتور گیر بکس خورشیدی به صورت چند طبقه طراحی شده است. هرطبقه از یک بدنه، یک چرخ دنده ی خروجی، یک چرخ دنده ورودی که در مرکز طبقه قرار گرفته و تعداد دو، سه یا چهار عدد چرخ دنده که از یک طرف به چرخ دنده خروجی متصل اند و بین بدنه و چرخ دنده ورودی در چرخشند، تشکیل شده است. گیربکس های خورشیدی از نوع شافت مستقیم هستند، که این شافت با بدنه ی گیربکس هم مرکز می باشد و به فضای طولی و عرضی کمی نیاز دارند. این نوع موتور گیربکس ها خود قفلی بسیار کمی دارند بنابراین برای بارهای طولی گزینه ی خیلی مناسبی نیستند.

چند نکته در رابطه با موتور گیربکس خورشیدی

در هنگام انتخاب موتور گیر بکس خورشیدی نیاز است به چند نکته توجه داشته باشید:

  • راندمان موتور گیربکس های خورشیدی نسبت به انواع دیگر بسیار بالاتر است.
  • این موتور گیر بکس ها به نسبت، خرابی و تلفات کمتری دارند.
  • هزینه ی آن ها نسبت به انواع دیگر پایین تر است.
  • تغییر در سرعت منجر به واکنش سریع این موتور ها، به علت اینرسی کم آن ها می گردد.
  • درگیر شدن دنده ها در نوع معمولی موتور گیر بکس حلزونی باعث ایجاد صدای زیادی می شود که راهکار آن استفاده از دنده های مورب می باشد.
  • کیفیت و دقت ساخت این نوع موتور گیربکس بالا بوده و میزان لقی آن ها کم است.

خدمات فروش موتور گیربکس SEW در شرکت ارکان موتور ایرانیان (SEW Iran)

یکی از معتبرترین نمایندگی ها در زمینه فروش موتور گیربکس SEW، شرکت ارکان موتور ایرانیان (SEW Iran) می باشد، که خدمات زیادی را به مشتریان و طرفداران این محصول و برند ارائه می کند. در زیر به تعدادی از این خدمات اشاره شده است:

 

  • وارد کردن موتور گیربکس به طور مستقیم از شرکت SEW
  • فروش موتور گیر بکس SEW به صورت اورجینال و بدون واسطه
  • وارد کردن انواع موتور گیربکس از شرکت SEW به صورت سفارشی و خاص در ازای درخواست مشتری
  • در اختیار قرار دادن کارشناسان فنی جهت محاسبات مورد نیاز پیش از انتخاب نوع موتور گیربکس مطابق با نیاز مشتری
  • ارائه ی تمامی خدمات پس از فروش محصول به مشتری به مدت پنج سال بهمراه CERTIFICEYT شرکت SEW آلمان
  • عرضه ی موتور گیربکس SEW با مناسب ترین قیمت
  • امکان فروش و ارسال به سراسر ایران در کم ترین زمان

ارکان موتور ایرانیان

قیمت موتور گیربکس

آنچه در تعیین قیمت موتور گیربکس نقش مهمی دارد مشخصات موتور مورد نظر شماست. هر موتور دارای دو مشخصه ی اصلی می باشد. یکی از این مشخصات دور موتور (واحد دور بر دقیقه) و دیگری میزان گشتاور خروجی (واحد نیوتون بر متر) است. این دو مشخصه، میزان مناسب بودن انواع موتور گیربکس ها برای کار سبک یا سنگین و قدرت کار پیوسته یا عدم قدرت آن ها را تعیین می کند واین ها عواملی است که به طور مستقیم بر قیمت موتور گیربکس تأثیر گذار است. برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات و دریافت مشاوره رایگان جهت انتخاب و خرید موتور گیربکس SEW کافیست با شماره های 33947782-33935139 (021) تماس بگیرید.

https://sewiran.com/sew-in-iran

در خرید موتور گیربکس SEW به چه مواردی توجه کنیم؟

برای خرید موتور گیربکس SEW با توجه به نوع کارایی مورد نیاز، باید موارد متعددی را مد نظر قرار داد. اما دو عامل اساسی دور موتور و حداکثر گشتاور خروجی باید پیش از اقدام به خرید مشخص گردد. این دو عامل توسط فرمول ها ی مکانیکی محاسبه و معین می شود. در این مورد می توانید از مشاوران فنی و کارشناسان متخصص شرکت های فروشنده کمک بگیرید. از دیگر عواملی که در هنگام خرید موتور گیربکس اهمیت دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • ابعاد مورد نظر و محدودیت های موجود در این زمینه
  • میزان ولتاژ و آمپراژ مورد نیاز
  • پیوسته بودن زمان کارکرد یا وقفه دار بودن آن
  • شرایط محیط کاری

https://canvas.ucsc.edu/eportfolios/789/gearbox_motor/